woensdag 24 oktober 2018

Weerspannig schuifluik

Het schuifluik van de kajuit-ingang schuift nogal stroef.
Ik had al een poging gedaan om er aan te verhelpen, maar het resultaat was maar matig.
Nu was ik de situatie beu en greep naar wat meer drastische maatregelen.
De oorzaak dat het luik stroef schuift is de garage die achteraan net wat te laat is.
Deze 'lage' zijde heb ik nu verhoogd met twee stroken tropisch hout.
De buitenzijde heb ik afgekit met witte TEC7, en zo ook de zijkanten.

Nu gaat het luik veel gemakkelijker open en toe.
Ik vraag me eigenlijk af of die ook bij andere Midgets voorkomt...

Gek wat een mens zoals terugvind onder de 'garage'=
eindkapjes voor stuurkabels, moeren, bouten, maiskorrels,...

Gereinigd met spiritus wegens gebrek aan aceton

Houten stroken onder de garage

Volledig afgekit met TEC7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Uw reactie wordt eerst nagelezen alvorens het geplaatst wordt.
Dit om vervelende spam te voorkomen.
Dank voor uw begrip.