dinsdag 21 juli 2020

2 extra boldertjes


Die ene centrale kikker op de voorplecht was met momenten toch wel wat krap.
Het leek me handig om er twee bij te plaatsen vooraan, zodat ik de vaste landvasten in onze box op de centrale kikker kan beleggen, en de landvasten die we tijdens de tochtjes meenemen, op de nieuwe boldertjes of kikkers.
Op een Fellowship in onze haven, zagen we dat ze daar boldertjes gebruikten.
Zo'n boldertjes uit RVS passen zeker bij de Midget.
Ik heb ze gekocht bij Boateak in Wemeldinge.

Bij het afmeren gaan het landvast door de berenklauw.
Hoe het gaat werken als ik solo in een sluis kom, moet ik nog ondervinden  :-)

Ik heb wat foto's gemaakt, binnen en buiten, zodat je kan zien waar de boutjes binnen uitkomen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Uw reactie wordt eerst nagelezen alvorens het geplaatst wordt.
Dit om vervelende spam te voorkomen.
Dank voor uw begrip.