zondag 15 december 2019

"Ik zeil in Zeeland" verkrijgbaar in de bib :-)

Enkele dagen geleden een verrassing van formaat gekregen.  Niet dat iemand mij iets kado gaf, maar wel zeer verrassend nieuws.

Via Facebook kreeg ik plots een bericht van een landgenoot.  Hij vroeg me wat over solo-zeilen, en liet weten dat hij mijn boekje 'Ik zeil in Zeeland' heel interessant vond.
Hij had het boekje... geleend in de bibliotheek in Boechout :-)

Nooit gedacht dat mijn boekje uiteindelijk ook in een bibliotheek terecht zou komen.

"Ik heb net je boek gelezen (uit de bib van Boechout...). Goed geschreven, en heel erg interessant, ook omdat er veel parallellen zijn."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Uw reactie wordt eerst nagelezen alvorens het geplaatst wordt.
Dit om vervelende spam te voorkomen.
Dank voor uw begrip.